1. Milyen elérhetőségeken fordulhatnak hozzánk meglévő és új Partnereink?
Cím: 6320 Solt, Földvári út 108-110.
E-mail: hoffmannservice@hoffmannservice.hu
Telefon: +36-78/588-110
Mobil: +36-30/206-88-45
2. Hogyan rendelhetek?
A legegyszerűbb a saját webshopunkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket személyesen üzletünkben is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és e-mail címet.
3. Hogyan és hol vehetem át a rendelést?
Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a terméket.
4. Mikorra esedékes a szállítás?
A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék saját raktárunkban van, rendeléstől számított maximum 2 napon belül átadjuk a futárnak a rendeléseket. Mivel több különböző raktárból is szállítunk, előfordulhat hogy a szállítási idő több időt vesz igénybe. Ebben az esetben írásban értesítjük a vevőt, a várható szállítási időről.
5. Foglalkoznak-e műszaki vizsgáztatással?
Igen, a weboldalon megtalálható a telefonszám, amelyen keresztül időpontot tudnak igényelni. A szolgáltatásaink menüpont alatt elérhet minden nálunk fellelhető szolgáltatást.
6. Van-e lehetőség autószervizelésre?
Igen, a gumisműhely mellett autószervíz is működik. A szolgáltatásaink menüpont alatt elérhet minden nálunk fellelhető szolgáltatást.
7. Be tudnak-e szerezni olyan gumiabroncsot amely a webshopban nincs feltüntetve?
Igen, alapvetően minden ügyféligénynek szeretnénk eleget tenni, ezért több beszállítónk is van, akiknél számos gumiabroncs gyártó termékei megtalálhatóak.
8. Autómentés, kamionmentést vállalnak-e?
Műszaki mentést nem, azonban ha defektet kapott/sérült gumiabroncsa és nincs pótkereke, akkor vállaljuk a mentési, szerelési munkát mobil gumiszervizünkkel.