1. Milyen elérhetőségeken fordulhatnak hozzánk meglévő és új Partnereink?


Cím: 6320 Solt, Földvári út 108-110.

E-mail: hoffmannservice@hoffmannservice.hu

Telefon: +36-78/588-110

Mobil: +36-30/206-88-45




2. Hogyan rendelhetek?


A legegyszerűbb a saját webshopunkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket személyesen üzletünkben is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és e-mail címet.



3. Hogyan és hol vehetem át a rendelést?


Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a terméket. 



4. Mikorra esedékes a szállítás?


A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék saját raktárunkban van, rendeléstől számított maximum 2 napon belül átadjuk a futárnak a rendeléseket. Mivel több különböző raktárból is szállítunk, előfordulhat hogy a szállítási idő több időt vesz igénybe. Ebben az esetben írásban értesítjük a vevőt, a várható szállítási időről.



5. Foglalkoznak-e műszaki vizsgáztatással?


Igen, a weboldalon megtalálható a telefonszám, amelyen keresztül időpontot tudnak igényelni. A szolgáltatásaink menüpont alatt elérhet minden nálunk fellelhető szolgáltatást. 



6. Van-e lehetőség autószervizelésre?


Igen, a gumisműhely mellett autószervíz is működik. A szolgáltatásaink menüpont alatt elérhet minden nálunk fellelhető szolgáltatást.



7. Be tudnak-e szerezni olyan gumiabroncsot amely a webshopban nincs feltüntetve?


Igen, alapvetően minden ügyféligénynek szeretnénk eleget tenni, ezért több beszállítónk is van, akiknél számos gumiabroncs gyártó termékei megtalálhatóak. 



8. Autómentés, kamionmentést vállalnak-e?


Műszaki mentést nem, azonban ha defektet kapott/sérült gumiabroncsa és nincs pótkereke, akkor vállaljuk a mentési, szerelési munkát mobil gumiszervizünkkel.